Followers

Tuesday, June 28, 2011

Ohh Handbouquets!

Ohh mengapa saya mahu pengsan? Ohh tidak..

I love the hand bouquets..neither fresh flowers nor artificial..its something to do with cotton..buttons..wahh great pastel colours combination..polka dots some more..ngee~

Dahla boleh simpan buat kenangan dengan ayat "Ni la bunga tangan opah kawen dulu" kat cucu2..macam2 zaman sekarang eh..

Credit to eida for sharing and well done Filmshotartifact for making me jealous..ok fine..dah dahla tu berangan jadi pengantin lagi..

see the ribbons? bouquets also coming with different sizes..
the price? better contact them k :)
pengantin basi dah tak berani tanya..kalau murah lagila menjadi2 kejelesannye


14 comments:

  1. xsalah ex-pengantin beli, simpan, bg anak cucu pakai nnti..hee..;)

    ReplyDelete
  2. owh sungguh cantik!!!*dah berangan nk jadi pengantin balik!* hehe =p

    ReplyDelete
  3. intan...sangat cantik...btul la..boley simpan buat kenangan..nak la...hb untuk bertandang xdecide lg..thanx for sharing..hehe

    ReplyDelete
  4. cantik sgt2... dh tau price nya rasa nak order n leh simpan smp bila2 utk kenangan.

    ReplyDelete
  5. cantik + comel = gorgeous hehehehe

    ReplyDelete
  6. warna dia sangat la comel.pastel gitu.kalau tak salah ade gak b2b yang buat ni.tak igt sape.hehe

    ReplyDelete
  7. Filmshotartifact ..they were my senior...ahakss..they are so creative..

    ReplyDelete
  8. jatuh cinta!hee... comel sgt.kan.

    ReplyDelete
  9. sangat cantikkkkkkkkk habis..kalo la pandai nak buat ^_^ sape nak ajar? hehe

    ReplyDelete
  10. sweet giler bunga tgn tuh...mcm nak kawen skali lg rase

    ReplyDelete
  11. kak intan.. nana dh tanye ok harga bunga2 ni..
    sbnrnye bg nana personally mmg agak mahal dorg amik. dr size kecik ke besar, starting harga RM160 - RM300++..
    fuuhh...
    hehe.dgn gagah lg..nana dh try buat sndiri.br siap 3 kuntum. :) lg 4-5 kuntum, dh blh dpt size XL hand bouquet. hehehe

    ;) YOSH!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...