Followers

Friday, July 1, 2011

Awal Awal Kahwin Bertindak Balas Dengan 6 Bulan Kahwin

25th June 2011 was our 6months wedding anniversary..happy anniversary encik suami..i wish i could give you 'a special present' one day..still hoping and praying..tak boleh stresss...

Sekejap je dah 6 bulan..teringat zaman baru kahwin dulu..

Bangun pagi pagi rasa tak caya dah kawen
---
Malu nak tukar baju sebab rasa ada orang mengintai *blush*
---
Suka kemas rumah sama sama
---
Selalu tengok buku resipi or google cari resipi makanan kegemaran suami
---
Suka siapkan baju suami..dia habis mandi dah ada baju tersedia di katil
---
Buat sarapan pagi sama ada hari kerja atau hari cuti
---
Timing tidur pun sama sama
---
Asyik tersenyum je..jarang bergaduh benda2 remeh..
---
Setiap hari pergi kerja sama sama dan pakai baju warna setema..
---

Tapi itu 6bulan yang lalu..sekarang?

Alhamdulillah ada yang masih sama kecuali
---
Dah kurang malu..
---
Dah ada gaduh2..
---
Dah ada merajuk2..
---
Lagi banyak fikirkan perasaan suami dari perasaan sendiri..
---
Jadi lebih matang
---
Banyak masa diluangkan di luar berbanding di rumah..
---
Dah kurang masak kerana diet (haha makan malam x elok utk kesihatan)
---
Perbelanjaan sebulan makin berkurang sbb dah jarang shopping baju :)..


Banyak pengorbanan dalam perkahwinan..bukan senang dan juga bukan susah..yang penting berusaha menjadi lebih baik..

P/s: En suami, nak pergi honeymoon lagi boleh tak?

5 comments:

  1. lala nanti x leh pakai baju sedondon sbb encik pakai B pakai uniform dia warna oren tiap2 hari..hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehehe owh kaler oren ye..hurmm...kalau cmtu p jln2 pakai kaler sedondon :)

    ReplyDelete
  3. hihiihhi....cepat je kan. el pun dh sebulan lebih ni..tp alhamdullilah,byk yg baik dr yg buruk...jauh beza Elni Nadra yg dulu dgn Elni Nadra yg sekarang.... tp sweet je tgk kak intan ni...
    may ALLAH bless u~~!!

    ReplyDelete
  4. tq El...semoga jodoh El pun berkekalan hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  5. welcome...aminnn..~~!! mudah2an kak intan. and u too...btw, jgn lupa amek acid folic ya...=).

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...